Pages

Saturday, June 2, 2012

One-week-experience at KMP :)

Assalamualaikum dan hai hai hai :) 
Hmm hmm, sekarang ni aku nak share experience aku sepanjang seminggu berada di Kolej Matrikulasi Perlis. Boleh dikatakan warga Perlis di ditu hanya lah seciput. Kedah pun sama lah. Seciput jugak. KMP di-conquer oleh Selangorians dan warga Pantai Timur yang lain. So, orang utara jugak lah yang minority.
Ohh, kat KMP ada 1800+ students. 1400+ budak akaun. 400+ budak sains. Aku sebagai budak sains, ada lah minority jugak -,-

Dannnn, 13 orang sahaja daripada sekolah aku yang pegi KMP *termasuk aku. Girl 5 orang, boy 8 orang. Kami girl 5 org memang slalu pergi mana2 sekali lah. Bukan lah kami ni nak berpuak2, tapi maybe baru ja dtg sini so, tak biasa lagi.

Ehem, aku taknak lah cerita pasal orientasi sgt. Aku taktau lah nak cerita apa dah ni. Em, haa. Pastu ada sukaneka antara blok! Ada larian jugak. Aku wakil blok aku dalam sukaneka. Blok B2 Komsas Umi SALAMAH. Hewwww-

*Happy Belated Birthday Kawannnn*

Okayy, ni pulak waktu birthday Farhana Aneesa on 30 May 2012. Kami sambut bersama di KMP. Lalala
Ni gambar lagi sebagai bahan bukti.

Cukup lah sampai sini saja kot nak cerita. Takda banyak benda pun. Yang pasti, kami semua hepi2 ja kat sini. Hehe, wish the best of luck for us.

NI KAMI BERLIMA :D *tapi muka aku terlindung dan YAAA TUDUNG AKU TAK JADI LANGSUNG SEBAB BLOK AKU IRON SUMA TAKLEH PAKAI. -___- Yang tu mmg spoil.
*padahal tudung aku mmg tak jadi pun dan memang aku tak kesahhh punnnnnnn. haha takdak effect besar.
TAKKAN LARI GUNUNG DIKEJAR. LOL -.-


P/S: NEXT WEEK START KULIAH. ERK, AGAK TAKOT LAH. SO, GOOD LUCK FOR ME, AND GOOD LUCK FOR ALL 

1 comment:

Minn said...

wahhhh ^^ goodluck ya (: